Meest gestelde vragen

Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen en antwoorden


Vraag:

Ik vind een product wat eerder wel in de webwinkel stond nu niet ?
Antwoord:
Producten die op dat moment niet op voorraad zijn worden niet getoond in de webwinkel. De producten die wel getoond worden in de webwinkel zijn altijd direct uit voorraad leverbaar. Als er een bestelling wordt geplaatst dan wordt de voorraad ook direct aangepast in de webwinkel. Het kan dus voorkomen dat een product verdwijnt uit de webwinkel of uit je winkelwagentje als net eerder de laatste is besteld. Onze klantenservice kan je altijd informeren wanneer een product weer leverbaar zal zijn.


Vraag:

Gaat Blackmasters eigenlijk wel veilig om met mijn gegevens ? 
Antwoord:
Ja! Blackmasters heeft haar zaken goed op orde en daar zijn wij best een beetje trots op. Blackmasters is onderdeel van Planet-Earth, een professionele organisatie met de nieuwste softwaresystemen en de hoogste graad van internetbeveiliging. De gegevens die je ons verstrekt in de webwinkel worden absoluut veilig verzonden en opgeslagen. Wij maken gebruik van eigen servers, ICT en software welke worden beheerd door Planet-Earth BV, ons eigen facilitaire bedrijf, de 'kluis' voor jouw gegevens waar niemand bij kan. Overigens is het bij Blackmasters ook mogelijk om een éénmalige bestelling te plaatsen zonder een klantaccount aan te hoeven maken.


Vraag:

Hoe wordt het assortiment van Blackmasters bepaald en hoe wordt daarbij op kwaliteit gelet ?
Antwoord:
Blackmasters is een shop-in-shop concept van de beste merken van fetish gear & toys, je vindt in de webwinkel alleen kwaliteits producten. Wanneer nieuwe producten op de markt komen bestellen wij er eerst gewoon één, die wij testen en beoordelen op een prijs-kwaliteit verhouding. Het gaat ons niet om zoveel mogelijk producten te kunnen verkopen, maar alleen om producten waar wij echt achter kunnen staan. Service en Kwaliteit staan bij ons voorop.


Vraag:
Wordt mijn bestelling discreet verzonden ?

Antwoord:
Absoluut! Blackmasters is zich zeer bewust van het belang om discretie te waarborgen. Jouw bestelling wordt verzonden in een blanco doos zonder enig kenmerk van onze webwinkel. Wij verzenden ook nooit reclame of facturen naar je huisadres, de factuur zit bijgevoegd in het pakket of kun je downloaden/printen vanuit je klantaccount.


Vraag:
Kan ik mijn bestelling op een ander adres, bijvoorbeeld van vrienden of op het werk laten bezorgen ?

Antwoord:
Ja, wij kunnen je bestelling verzenden naar een ander adres dan het factuuradres. Binnen het klantaccount kunt je meerdere verzendadressen aanmaken. Bij het afronden van jouw bestelling heb je de keuze om een ander verzendadres te selecteren. Er is zelfs de mogelijkheid om een deel van je bestelling naar het ene adres te verzenden en een ander deel van je bestelling naar een ander adres. Het is natuurlijk ook mogelijk om je pakketje direct naar een afhaalpunt van PostNL, Kariboo of Kiala te verzenden.


Vraag:
Ik wil niet dat mijn pakketje bij buren wordt bezorgd mocht ik niet thuis zijn, kan dat geregeld worden ?

Antwoord:
Er zijn meerdere mogelijkheden om te voorkomen dat jouw pakketje bij buren wordt afgeleverd. Je kan bij Blackmasters zelf de gewenste afleverdag en tijd kiezen zodat je weet dat je dan thuis bent. Je zou kunnen aanvinken dat jouw pakketje alleen op het huisadres bezorgd mag worden, als je dan niet thuis zou zijn gaat het pakketje mee terug met de bezorger om vervolgens de volgende dag nogmaals te bezorgen. Misschien zou je liever het pakketje in de avonduren bezorgd willen hebben, ook dat is mogelijk. Jouw voorkeur kun je selecteren tijdens het afronden van je bestelling. Het is natuurlijk ook mogelijk om jouw pakket rechtstreeks naar een afhaalpunt te verzenden van PostNL, Kariboo of Kiala. Je kiest zelf het afhaalpunt bij jou in de buurt waar je het pakketje af kunt halen wanneer het jou uitkomt. Meestal kan dit ook 's avonds en zelfs op zondag. Alle pakketten die wij verzenden worden in zowel Nederland als België de volgende dag bezorgd. Verzending naar een Kiala-punt duurt in de regel 1 dag langer, houdt hier rekening mee.


Vraag:
Hoe weet ik welke maat penisring/cockring ik moet bestellen ?

Antwoord:
Van alle vragen die wij krijgen zijn dé meest gestelde vragen toch wel over Penisringen. We kunnen je natuurlijk alles vertellen over het materiaal en de verschillende mogelijkheden die er verkrijgbaar zijn. Een antwoord geven op de vraag "welke maat cockring moet ik hebben ?" is wat lastiger te beantwoorden. Om tot een goede keuze te komen in welke penisring voor jou het prettigst is en welke maat je dan het best kan bestellen hebben wij deze pagina gemaakt met alle ins en outs over Penisringen, lees hier  'Alles over penisringen'.


Vraag:
Hoe werkt een kortingscode ?
Antwoord:
In onze advertenties of nieuwsbrieven staan soms kortingscodes vermeld. Een kortingscode, de naam zegt het al, geeft extra korting op ons assortiment of op een specifiek product. Nadat je alle gewenste artikelen hebt toegevoegd aan uw winkelwagentje kun je jouw kortingscode invoeren bij het afronden van de bestelling. De korting wordt dan direct in mindering gebracht waarna je kunt afrekenen. Is de kortings-code foutief of niet meer geldig dan zal het systeem hier een melding van geven. Het is niet mogelijk meerdere kortingscodes te gebruiken. Soms is een kortingscode enkel geldig vanaf een bepaald aankoopbedrag of alleen voor een specifiek artikel of artikelgroep. Let op: Als je vergeten bent je kortingscode te gebruiken bij het afronden van je bestelling dan is dit achteraf niet meer mogelijk op betreffende bestelling omdat wij handmatig geen kortingen kunnen toevoegen. Je kunt jouw kortingscode natuurlijk wel bewaren en deze later gebruiken op een eventuele nieuwe bestelling. Wil je een vaste korting op alle bestellingen?  'Join the VIPclub!'.



Vraag:
Ik wil een artikel ruilen of retourneren, hoe kan ik dit doen ?

Antwoord:
Ruilen of Retourneren is bij Blackmasters geen probleem en je hebt het recht om zonder opgaaf van redenen de bestelling (of een deel daarvan) te annuleren binnen 14 dagen nadat je de artikelen hebt ontvangen. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om de product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief de eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar ons magazijn zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Blackmasters geretourneerd worden. Producten die je wilt ruilen of retourneren kun je gemakkelijk bij ons melden vanuit jouw 'Klantaccount'. Na je melding neemt onze klantenservice contact met je op per email met eventuele instructies, wacht hierop voordat je het product retour stuurt. Je hebt vervolgens nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling, of een deel daarvan naar ons te retourneren. Let wel op dat in de meeste gevallen de verzendkosten voor retourneren voor je eigen rekening zijn en je dus zelf het retourpakket moet frankeren. Onze klantenservice kan in sommige gevallen hier een uitzondering op maken en een retouretiket verstrekken. Wij zullen vervolgens het aankoopbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten op het gewenste bankrekeningnummer of Paypal-account mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je kunt ook kiezen om het aankoopbedrag als tegoed bij te laten schrijven in jouw klantaccount. Met dit tegoed kun je een volgende bestelling weer afrekenen. Had je besteld zonder een klantaccount aan te maken dan kun je gebruik maken van de  'Herroepingsrecht & RMA pagina'. Om hygiënische redenen zijn er ook producten die uitgesloten zijn van ruilen danwel retourneren, lees hierover onze Algemene Voorwaarden.



Vraag:
Heb ik garantie op de bij Blackmasters gekochte producten ?
Antwoord:
Jazeker, op alle door ons aangeboden producten heb je gewoon garantie. In een kort antwoord zijn de garantie-termijnen lastig aan te geven omdat dit verschilt per artikelgroep en/of fabricant. In onze Algemene voorwaarden is hier meer over te lezen. Onze klantenservice vertelt je hier ook graag meer over. Blackmasters handelt geheel volgens de wet 'kopen op afstand' en verbindt zich daarnaast aan de voorwaarden van een aantal webwinkel-keurmerken. Onze klantenservice informeert je graag verder.



Vraag:
Ik heb een klacht over Blackmasters, wat nu ?

Antwoord:
Het is altijd goed om een klacht te melden bij onze klantenservice. Dit kan gaan over een onduidelijkheid in onze webwinkel, een afwijkende productomschrijving of een onduidelijke foto, misschien een foutieve prijsvermelding. Hoe klein je klacht ook is maak deze altijd kenbaar, wij streven naar de beste service en kwaliteit in ons aanbod en dienstverlening. Jouw klacht of opmerking kan ons helpen tot verbetering van onze webwinkel, producten of dienstverlening. Klachten nemen wij altijd heel serieus en onze klantenservice zal al het mogelijke doen om klachten op te lossen. Als je toch niet tevreden bent met de door onze klantenservice geboden oplossing in jouw klacht, dan hoef je het daar natuurlijk niet bij te laten zitten. Het is mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Lees alles over  'Klachten'.



Vraag:
Ik heb zelf een winkel of webwinkel, kan ik de producten van Blackmasters ook inkopen voor wederverkoop en/of dropshipping ?
Antwoord:
Jazeker, het assortiment van Blackmasters is ook in te kopen door winkels of webwinkels voor eigen voorraad en/of voor dropshipping. We zien dat consumenten steeds meer voor kwaliteit kiezen, waar onze producten dus prima op aan sluiten. Inmiddels zijn onze producten al in een ruim aantal winkels en webwinkels verkrijgbaar. Bezoek groothandel 'EROdistribution' voor meer informatie en de dropshipping mogelijkheden. Onze klantenservice kan je natuurlijk ook informeren aangaande ons productaanbod.



Andere vragen of opmerkingen ?

Heb je nog andere vragen, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is van 9:00 uur t/m 22:00 uur bereikbaar, telefonisch, via de live-chat in de webwinkel, via het contactformulier of per email. Heb je reeds een klantaccount bij Blackmasters maak dan gebruik van het ticketsysteem binnen je klantaccount. Tickets worden altijd met voorrang en zoveel mogelijk direct behandeld door onze klantenservice.

Gayshop Blackmasters