Complaints-Klachten-Blackmasters

Je hebt een klacht?

Oeps! een klacht is nooit fijn, voor jouw als klant niet maar voor ons natuurlijk ook niet. Dus dat gaan we oplossen!

Het is altijd goed om een klacht te melden bij onze klantenservice. Dit kan gaan over een onduidelijkheid in onze webwinkel, een afwijkende productomschrijving of een onduidelijke foto, misschien een foutieve prijsvermelding. Hoe klein je klacht ook is maak deze altijd kenbaar, wij streven naar de beste service en kwaliteit in ons aanbod en dienstverlening. Jouw klacht of opmerking kan ons helpen tot verbetering van onze webwinkel, producten of dienstverlening.

Hoewel wij er alles aan doen om klachten te voorkomen kan het best eens voorkomen dat ondanks onze goede zorg er toch iets mis gaat. Waar dan de oorzaak ligt, bij ons als webwinkel of misschien bij de pakketbezorger maakt niet uit, maak hier altijd een klacht van zodat wij inzicht houden in de processen en met jou tot een passende oplossing kunnen komen. Je mag ons bellen, mailen of je kunt direct met onze klantenservice chatten via de live-chat in de webwinkel. De chat-sessies worden bewaard en ook jij kan de chat opslaan zodat je altijd kunt terug zien wat besproken is en welke oplossing beloofd is door onze klantenservice.


Het is nog niet eerder voorgekomen dat wij als webwinkel een klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen. Maar als je niet tevreden bent met de door onze klantenservice geboden oplossing in jouw klacht, dan hoef je het daar natuurlijk niet bij te laten zitten. Het is mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Garantie

Blackmasters controleert alle producten op zichtbare gebreken voor deze verpakt en verzonden worden. Door een dubbele controle en een fotoscan kunnen wij garanderen dat je de juiste producten uit de bestelling ontvangt en dat deze goed en discreet verpakt zijn. Komt het ondanks onze goede zorg voor dat tijdens het transport een product beschadigd is geraakt dan kun je natuurlijk aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Het is handig om een foto toe te voegen aan je email waarin je het gebrek aan ons meldt.


Blackmasters garandeert een standaard garantie-termijn van 12 maanden op alle producten die zij levert, eventuele afwijkende garantie-termijnen zijn vermeld in de productomschrijving van betreffend product. Onze klantenservice maakt op basis van de verschillende productgroepen en ervaring met soortgelijke garantie-gevallen de uiteindelijke afweging of een melding onder garantie valt of niet. In de regel is een gebrek wat ontstaat door het gebruik door de klant zelf geen garantie-geval. Vaker voorkomende gevallen zijn; Een flexibele penisring is bijvoorbeeld tot zekere hoogte flexibel, als deze kapot getrokken wordt is dit geen garantie óf een buttplug van glas opwarmen in een magnetron, de haarscheurtjes die kunnen ontstaan door de snelle opwarming zijn geen geval om aanspraak te maken op garantie. Kortom maak dus zelf altijd de afweging of de melding echt een garantie-geval is of is ontstaan door eigen toedoen, om teleurstellingen te voorkomen.

 

Heb je vragen, opmerkingen of een klacht?

Heb je vragen, opmerkingen of een klacht, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is op werkdagen van 9:00 uur t/m 22:00 uur en in het weekend van 13:00 t/m 18:00 uur bereikbaar, telefonisch, via de live-chat in de webwinkel, via het contactformulier of per email. Heb je reeds een klant-account maak dan gebruik van het ticketsysteem binnen je klantaccount. Tickets worden altijd met voorrang en zoveel mogelijk direct behandeld door onze klantenservice.